5,0 stjerner af 5 Se anmeldelser

• Titanfall /Xbox One
  • Titanfall /Xbox One
  • Beskrivelse
  • Specifikationer
  • Ekstra info
  • Gode tips

Gør klar til et af årets mest anmelderroste skydespil og til masser af action med Titanfall. Titanfall er et helt nyt spilunivers der byder på actionfyldte og eksplosive opgør mellem mand og maskine. De visionære folk hos Respawn har hentet inspiration fra deres omfattende erfaring med førstepersonsaction og har med Titanfall haft fokus på at skabe en spændende oplevelse for en ny generation af multiplayerspillere.

• Tempofyldt, futuristisk krigsførelse I Titanfall vil morgendagens avancerede krigsmuligheder give dig frihed til at kæmpe på præcis den måde, du selv ønsker det, som både elitesoldat og som adræt, tungt bevæbnet og otte meter høj kamprobot. Titanfall revolutionerer den fundamentale kampoplevelse og spillernes bevægelsesmuligheder på slagmarken, hvor de vil få mulighed for at ændre taktik løbende - og enten angribe eller flygte alt efter hvad situationen kræver.
  • Fremtidens online-multiplayeraction Spillet er 100 procent multiplayer i form af en helt ny spiloplevelse, der kombinerer tempofyldt online-action med de heroiske øjeblikke, man traditionelt oplever i et actionspils kampagnedel. Koblingen mellem disse to oplevelser er en stor del af det, der giver Titanfall en helt unik identitet.
  • De visionære spilskabere, som definerede en hel generation af spiloplevelser, er tilbage! Respawn blev grundlagt i 2010 af Vince Zampella og Jason West - tidligere medstiftere af Infinity Ward og to af medskaberne bag den ekstremt succesrige spilserie, Call of Duty. Med Titanfall bygger de videre på deres hidtidige erfaringer og skaber både en helt ny form for spildesign og et spilunivers, som du aldrig har set det før
Platform Xbox One
Genre First Person Shooter
PEGI (Aldersbegrænsning) 18+